Educație pentru Sănătate
Despre proiect
Instrucțiuni de utilizare
Iintroducere
Module Educația pentru sănăt...
Modulul 1. Corpul uma...
Modulul 2. Activitatea ș...
Modulul 3. Alimentaţia ...
Modulul 4. Sănătatea ...
Modulul 5. Sănătatea r...
Modulul 6. Prevenirea ...
Modulul 7. Viaţă fără vi...
Modulul 1. Corpul uma...
TEMA 1. Modificări fiz...
TEMA 2. Specificul igi...
TEMA 3. „Standardel...
TEMA 4. Produsele şi ...
Modulul 2. Activitatea ș...
TEMA 1. Modificări fiz...
TEMA 2. Specificul igi...
TEMA 3. „Standardel...
TEMA 4. Produsele şi ...
Modulul 3. Alimentaţia ...
Tema 1. Ponderea ali...
Tema 2. Raportul cali...
Tema 3. Comportam...
Tema 4. Microeleme...
Modulul 4. Sănătatea ...
Tema 1. Definirea să
Tema 2. Valorificarea...
Tema 3. Succes vs eş...
Tema 4. Stres, depre...
Modulul 5. Sănătatea r ...
Tema 1. Bioritmul or...
Tema 2. Prietenie, dr...
Tema 3. Comportam...
Tema 4. Schimbări d
Tema 5. Concepţia şi...
Tema 6. Maladii cu tr...
Tema 7. Traseul de vi...
Modulul 6. Prevenirea ...
Tema 1. Mituri, preju...
Tema 2. Relaţia dintr...
Tema 3. Consecinţele...
Tema 4. Legislaţia pri...
Modulul 7. Viaţă fără vi...
Tema 1. Violenţa în f...
Tema 2. Bullying-ul –...
Tema 3. Traficul de fii...
Formare cadre didactice
Sanatate Reproductivă
Sănătate mintală
Sanatate Reproductivă
Comportament sexu...
Rolul părinţilor în ed...
Sănătate mintală
Relații interpersonale...
Succes vs eşec în relaţ...
Despre proiect
Module Educația pentru sănătate, clasa 7-9
Modulul 1. Corpul uman, dezvoltarea umană şi igiena
TEMA 1. Modificări fiziologice în adolescenţă. Maturizarea.
TEMA 2. Specificul igienei corporale, inclusiv a celei intime, în corespund
TEMA 3. „Standardele” de frumuseţe promovate în media – evaluare critică.
TEMA 4. Produsele şi serviciile cosmetice – beneficii şi riscuri: manichiur
Modulul 2. Activitatea și odihna
TEMA 1. Modificări fiziologice în adolescenţă. Maturizarea.
TEMA 2. Specificul igienei corporale, inclusiv a celei intime, în corespund
TEMA 3. „Standardele” de frumuseţe promovate în media – evaluare critică.
TEMA 4. Produsele şi serviciile cosmetice – beneficii şi riscuri: manichiur
Modulul 3. Alimentaţia raţională
Tema 1. Ponderea alimentelor în raţia zilnică. Varietatea nutriţională.
Tema 2. Raportul calitate – preţ în alegerea alimentelor
Tema 3. Comportamentul alimentar sănătos şi imaginea corporală.
Tema 4. Microelementele şi importanţa acestora în alimentaţia adolescentulu
Modulul 4. Sănătatea mintală
Tema 1. Definirea sănătăţii mintale. Manifestări ale emoţiilor
Tema 2. Valorificarea vocaţiei şi a potenţialului personal
Tema 3. Succes vs eşec în relaţii interpersonale, la învăţătură etc.
Tema 4. Stres, depresie, suprasolicitare şi modalităţi de prevenire
Modulul 5. Sănătatea reproductivă
Tema 1. Bioritmul organismului feminin, bioritmul organismului masculin
Tema 2. Prietenie, dragoste, relaţii intime, sentimente şi plăceri
Tema 3. Comportament sexual responsabil. Atitudini faţă de debutul vieţii
Tema 4. Schimbări de comportament în pubertate. Abordări pozitive
Tema 5. Concepţia şi sarcina în pubertate şi adolescenţă, riscurile
Tema 6. Maladii cu transmitere sexuală, efectul asupra sănătăţii
Tema 7. Traseul de viaţă: studii, relaţii sociale, carieră, familie, copii
Modulul 6. Prevenirea abuzului de substanţe nocive
Tema 1. Mituri, prejudecăţi, stereotipuri privind consumul de substanţe
Tema 2. Relaţia dintre abuzul de droguri, de alcool
Tema 3. Consecinţele nocive ale toxicomaniei în plan individual şi social
Tema 4. Legislaţia privind comercializarea, traficul, consumul substanțe
Modulul 7. Viaţă fără violenţă şi discriminare
Tema 1. Violenţa în familie. Violenţa sexuală. Modalităţi de prevenire
Tema 2. Bullying-ul – fenomen şcolar, tipurile
Tema 3. Traficul de fiinţe umane – consecinţe individuale şi sociale
Formare cadre didactice
Sanatate Reproductivă
Comportament sexu...
Rolul părinţilor în ed...
Sănătate mintală
Relații interpersonale...
Succes vs eşec în relaţ...
Tema 4. Microelementele şi importanţa acestora în alimentaţia adolescentului (iod, fier, acid folic ş.a.)
Сообщить о нарушении